10. jan. 2011

Suits me just fine!

Det er mandag og jeg venter fremdeles på at min lille røde elbil skal bli ferdig på verkstedet, etter bulkingen i førjulsstria. Så dagen i dag har bestått av nettsurfing og blogg, før Lille og jeg får lunsjbesøk.
Se hva jeg fant på verdensveven!
Denne überstilige loppis-kofferten, strippet ned og så har man brukt decoupage inni! Tenk å ha en egen kreativ koffert (eller hvorfor bare ha én når man kan ha en hel stabel!) Det nærmeste jeg har kommet er den her, kanskje den skal få en liten makeover...?

Sjekk forresten ut dette stilige bibliotekssettet som er litt i samme gate, da blir det en fryd å låne bort bøker og filmer ;)

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...