21. des. 2010

Dagens tips: kjør forsiktig!

Dagen i dag har ikke gått helt etter planen, så Dagens tips blir litt utenom det vanlige. Lillemann (4 mnd i dag - hurra!) og jeg har vært på farten i hele dag. Skulle egentlig handle litt julegaver, men i tåka reiste jeg fra lommeboken min. Så dagen har stort sett bestått av barseltreff på Helsestasjonen.
Nå i ettermiddag skulle jeg ut til min mor for å levere en liten gave til min niese. Mye trafikk i rushtiden og folk er kanskje litt mer stressa enn til vanlig. Så da folk oppdaget at det sto en bil med nødblink i tunnelen hev dem seg over i det andre kjørefeltet uten å ordentlig se seg for. Og i dette feltet kjørte jeg og ante fred og ingen fare. Plutselig bråbremser bilen foran meg og den lille halvmeteren jeg trengte for å få stanset helt opp eksisterte ikke, så B-A-N-G kjørte jeg inn i rumpa på bilen foran.
Forferdelig ekkelt når man kjører en "skjør" liten elbil. Lillemann sov da dette skjedde. Utrolig nok våknet han ikke, bare gløttet såvidt og deretter sov han videre... Alt er bra med oss, det er verre med bilen som fikk seg en skikkelig trøkk. Og tosken som forårsaket det hele, han så verken jeg eller dem foran meg noe mer til  >:(

Dagens oppfordring blir altså: kjør forsiktig og husk å holde avstand!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...