15. juli 2010

Spennende nettsider

Det er så flott når man finner nye og spennende nettsider. I går var jeg innom Narvesen og kikket i et svensk interiørblad, der snappet jeg opp et par sider jeg ville kikke nærmere på:

Hos knockknock.biz kan man blant annet kjøpe dette stilige biblioteksettet, praktisk når man skal låne ut bøker til venner og bekjente:


Hos envelop.eu finner man mengder med vesker og andre tekstiler, laget av grafiske designere. Her kan man også starte egen butikk:
Svenske modelmini.se selger alt fra barneklær til artige lekesaker. Synes disse var veldig søte:

2 kommentarer:

  1. I like! Det lille biblioteket var jo kjempelurt!

    Jeg la forresten en link til bloggen din på min blogg. Håper det er i orden :-)

    SvarSlett
  2. Ja sant det var fint og lurt? Det står oppført på ønskelisten min Ü

    Selvfølgelig helt i orden med linking. Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...