23. mai 2011

Min gründervenninne har åpnet butikk!




Min kjære venninne Anne Elisabet har åpnet sin business + butikk i Bergen! Hun er utdannet massør og gir gode behandling (noe jeg hadde hatt bruk for...) i tillegg til å drive "velværebutikk". I butikken får man kjøpt økologiske kremer,  yogamatter, herlig te fra Brunkullans (husker dere innlegget hvor jeg var tetestingsassistent?) håndsydde notatbøker, godteri fra Valdres, og diverse andre håndplukkede produkter, som man ikke finner andre steder. Om du likte de fine ulldyrene til Blåbær, som var ukens designer hos meg for et par uker siden, så selges faktisk disse også her.




Om du bor i Bergen og har lyst å kikke innom, da er adressen Lille Øvregaten 18.
Butikken er åpen hverdager fra 11-16.


4 kommentarer:

  1. Eg og vil vera med i toget og heia!
    Hurra! (viftar med flagget)
    To tomlar opp!

    Synest det er så flott med alle som startar sjølv!

    ( eg viftar vidare)

    SvarSlett
  2. Så flott - slike unike butikkar trengs:-)

    Så gøy at du vil treffast! Send meg mailadressa di(får ikkje linken din til å virke) så skal eg sende deg detaljar!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til henne :-)
    Jeg synes det er så kjekt med mangfold og småbutikker :-)

    SvarSlett
  4. Takker på Anne Elisabet sine vegne ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...