30. mars 2011

Jeg har syndet!

Plutselig var det gått en uke uten så mye som et livstegn fra meg. Hadde helt glemt at jeg skulle til Sverige i en dåp, og så ble jeg værende igjen noen dager østpå før jeg returnerte i går kveld.

Deilig å være hjemme igjen, fint å finne fram bloggen også ;)

Og ja, jeg har syndet, se bare her:
  • synd nr. 1: ingen blogging på en hel uke (skammelig)
  • synd nr. 2: jeg har kjøpt nærmere 1 kilo sjokolade (billig og god sjokolade i Sverige)
  • synd nr. 3: ingen kildesortering på 1 uke (hjemme hos oss er jeg alltid flink med plast, papir, glass, metall og matavfall i kompost.)
  • synd nr. 4: kun engangsbleier hele uken (jeg forsøker å veksle litt med tøybleier hjemme, og er sånn passe flink synes jeg.)
  • synd nr. 5: jeg har handlet på kreditt (det skal sies at jeg ikke skjønte hvordan et kredittkort fungerte før jeg var over 30... Når man finner de perfekte skoene og man vet man er tom for penger på lønnskonto, da er det godt å ha et gull VISA)
  • synd nr. 6: jeg har ikke spist opp maten min én eneste dag (når man er på hotell og det er en herlig buffet, og det er uendelige mengder med godsaker man bare må smake på, vel, da har man ikke annet valg enn å spare litt på plassen i magen.)
  •  
     

    I morgen er det ny runde med Ukens Designer. Følg med Ü

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...