19. mars 2011

En deilig dag!

I dag har det vært tildlig på'an her i huset; Lille våknet 04.45 (...) Jeg var ute av døren kl.10. Skulle endelig få brukt gavekortet mitt hos WahWah = 60 minutter med klassisk massasje for stive mammaskuldre + nakke. D e i l i g ! !
Spist på café og vært rundt i byen med Lundi og Lille C. Handlet inn til kveldens tapasmiddag. I kveld skal vi forresten kose oss med denne dvd boksen. Flere som liker den?




Tusen takk for alle de fine kommentarene på O'hoi Sailor. Veldig moro å bli ny Ü
Ellers så er det veldig kjekt å se at så mange har funnet veien innom utlodningen - gleder meg til onsdagens trekning!

Ha en finfin helg!

1 kommentar:

  1. Høres ut som en kjempefin dag :-) Jeg har ikke fått sett på Madmen ennå, men har skjønnt at jeg må gjøre det etterhvert.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...