14. des. 2010

Dagens: VINNERNE av GIVE AWAY!

Gratulerer til de 3 vinnerne av blogglotteriet! 
  •  Andregasellen fra gasellene (5 papirstjerner) 
  • almaPalma (lilla heklevesken) 
  • Louise fra 4etg (3 stk. Disneybilder)
Jeg ble så ivrig at det helt spontant og plutselig ble en ekstratrekning, så en liten "trøstepremie" kommer til:
Hurra, hurra!

Kan dere sende meg en melding/ legge inn en kommentar i dette innlegget med adressen deres så skal jeg få postlagt gavene allerede i kveld. (Legger du igjen kommentar skal jeg slette den i løpet av dagen sånn at adressen ikke blir liggende ute.)

Tusen takk for deltakelsen og fine kommentarer, dette var moro og ga mersmak ;)
Følg med i morgen, da skal du få oppskriften på en spiselig julegave, som har gjort stort suksess her i huset!


9 kommentarer:

  1. Gratuelerer til de som vant! :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Å kor gøy.:) Trur eg må vere verdens heldigste for tida!! Tredje Give awayen eg har vunne på kort tid. Kanskje eg skulle begynde å spele lotto.:)
    Eg var seinast i går inne å såg på den supersøte veska di, kor heldig eg var som vann den!! Tusen tusen takk søte du ♥
    Sender deg adressa som melding på epla.
    Ha ein fin dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Nææææ, så kuult: jeg vant jeg vant!Hurra!Ah, nå gleder jeg meg til å få de fine stjernene altså:)
    mailen min er emidtfjeld@gmail.com
    Men du behøver ikke å slette kommentaren min altså, for mailadressen min ligger jo ute på bloggen:)
    Hurra!
    Tusen takk:)
    Ha en fiiiiin dag!!

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg ser at jeg ble for sein til å delta på give awayen din... Flotte ting du lager, og masse herlig inspirasjon på bloggen din :-)

    SvarSlett
  6. Åååhh! Tusen tuusen tuuuuuuuusen takk for trøstepremien! Så utrolig snill du er!
    Du er vel herlig! Dette varmet langt inni sjela!

    Min epostadresse er: anmagritt@canidene.no

    Mange, mange klemmer fra meg.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Hurra til de heldige - og takk for innsatsen til dere andre!

    (jeg har fjernet to innlegg som inneholdt adresser, det er ikke noe særlig å ha det liggende ute til gud og kvermann!)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...