15. juni 2011

Skriften på veggen

Fra en random vegg i Venezia.
Hotellrommet vårt i Madrid.
Hotellet vårt i Madrid.

Det er noe utrolig fascinerende - for ikke å si dekorativt - med skrift på en vegg! 
Synes hotellet vi bodde på i Madrid var noe for seg selv, 
der var det altså et helt dikt over skrivebodet/sengen (bilde 2). 
Kanskje noe å vurdere når jeg skal freshe opp soverommet vårt?

Tusen takk for koselige kommentarer i det forrige innlegget mitt,
jeg forsøker å skrive noen ord tilbake til alle som skriver her 
(når Lillemann tillater det vel å merke!)

- Anne Therese

3 kommentarer:

  1. Du mener de som har sånn rosaaktig blomst? Har de til salgs på kafeen som åpner på lørdag...;) Men det er jo i Tvedestrand. Om du er intr så kan jeg jo alltids sende de til deg? :)

    SvarSlett
  2. Heisann, Mummitapeten fant vi i en bok fra Sandudd. Veldig fornøyd med den.
    Ha en finfin kveld.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koslig kommentar ^^,
    Oppskrift på hjertene finner du her: http://www.homemade-gifts-made-easy.com/origami-heart-envelope.html
    Ha en kjempe fin torsdag :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...