29. apr. 2011

Tusen takk Kikki!

Rett før påske kom en gavepakke i posten med en masse snadder fra Kikki sin giveaway, som jeg var så heldig å vinne.
- Oh joy!!
Mitt valgfrie trykk (og dette finfine skal henge på Lille sitt rom) og 2 stilige bokser med Blafre-motiv, som inneholdt en haug med herlige stoffer!


Jeg går stadig og tenker på hva jeg skal lage ut av stoffene. Tips mottas med takk Ü



Lille og jeg har kikket litt på bryllupet. Er nok fjernkontrollen som fenget mest.


Riktig god helg!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ så bra å se at det kom fram og alt gikk bra med frakten! Bare koselig å kunne gi noe tilbake - takk for alle hyggelige kommentarer og besøk på bloggen min! Håper Lille C blir fornøyd med seg selv på veggen! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...