28. nov. 2010

Husker du?

violaSometimes og jeg gikk begge på Høgskolen i Telemark, rettere sagt Notodden for 9 år siden (- er det virkelig så lenge siden Stine?) på årsenheten Tegning & Bilde. Det var utrolig befriende å leke seg med ulike teknikker og medium dette året.

Selvportrettet er fremkalt på den gode gamle (analoge) måten, effekten har jeg fått til ved hjelp av å printe ut skrift på transperent og legge over i belysningsprosessen. Når jeg ser dette bildet får jeg lyst på langt hår igjen...

2 kommentarer:

  1. du er veldig fin med langt hår da!
    kanskje vi skal spare sammen. hehe. se hvem som får lengst først :P

    SvarSlett
  2. Ja jeg husker dette godt Arne:):) 9 år....herregud, er det virkelig så lenge siden?? Søta!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...