22. juni 2010

7 måneder / 31 uker


31 uker og enda litt igjen…
Etterhvert som sommerferien har rykket nærmere har kommentarene om magen økt på. Noen mener jeg er “liten” (damene) andre sier magen er “stor” (menn/elever) og så har man de som uttrykker at “du bærer det godt”. Selv har jeg ingen formening om hvor stor eller liten jeg er, det kommer an på dagsformen og hvilke klær jeg velger å gå med, har jeg funnet ut. Skal jeg sammenligne meg med venninner eller hvordan min mor så ut da hun bar meg, ser jeg at jeg har en del mage utestående…
Er uansett strålende fornøyd med at såpass mange kjoler fremdeles passer, sånn som denne 17.-mai kjolen. Skjønner ikke helt vitsen med alle mammaklærne som er i salg, det er jo like stort utvalg i skjorter/tunikaer og kjoler i de vanlige avdelingene. Eneste jeg har hatt behov for er noen bukser og en shorts – da er det greit med noe som dekker over magen og som har litt god passform.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...