19. mars 2014

In the making...



Endelig har den kreative ånden kommet over meg igjen! Alt for lenge har stoffrestene ligget i skapet og hvisket til meg... symaskinen har samlet støv og sukket oppgitt.. det kreative arbeidsrommet har vært lagerplass og de små edderkoppene har fått lov å spinne sine små spinn i fred...

Plutselig dukket denne karen her opp og ville ikke slippe meg med blikket før armer + føtter var på plass og han ble god og stappmett av fyll i den vesle magen.

Arbeidsbordet har kommet til syne igjen og Mr. Bunny ligger ikke på latsiden, han er i full sving med å forklare hvilke artsfrender han ønsker selskap av. Kaniner er jo flokkdyr må vite! Det er med andre ord nye tider i vente - å så spennende det skal bli ;)

- Anne Therese

1 kommentar:

  1. Så utrolig søt!! Skulle ønske døgnet hadde flere timer, da hadde jeg satt i gang med alle prosjektene som roper på meg også.. :D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...