23. nov. 2011

PAUSE > PRESS > PLAY...?



Nå har det vært en lang dvale her på bloggen, jeg har rett og slett manglet inspirasjon til å gjøre bloggen min til en hyggelig plass å blogge på.

Av og til lurer jeg på om det er brukergrensesnittet til Blogger som gjør meg litt oppgitt, eller om det er manglende tiltakslyst til å lage en ny utforming. Til daglig arbeider jeg mest med wordpress, og lurer nå på om jeg kanskje vil tilbake igjen dit. Kunne jeg bare tatt med meg "følger-funksjonen" så hadde kanskje alt vært fryd og gammen? Får tenke litt på saken.

Har du en formening om hvorfor du bruker Blogspot?

- Anne Therese

1 kommentar:

  1. Har vært innom blogg.no og syntes blogspot er bedre. Utover det har jeg ingen tanker om det :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...