5. aug. 2011

Tittei!

O'hoi!

Da var jeg innom en tur igjen. Det var litt mørke og dystre disse to forrige postene mine. Faktisk er sangen under en av mine favoritter, men jeg har aldri helt klart å få med meg ordene (sikkert flere som kjenner seg igjen) så da jeg fant 'the lyrics' ute på den store verdensveven, tenkte jeg at jeg like så godt kunne dele dem. De passet forsåvidt til tidsånden akkurat den uken.

Hva har skjedd siden sist? Litt bursdag og litt safting:



Den fine Tivoli-stolen sitter jeg på her inne på kontoret mitt. Den er jo nesten for fin å gjemme bort, men den er så god å sitte på...

- Anne Therese

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått og for en herlig farge på saften! Nam! -fine fuglefatet, sånt har jeg også, 2 stk. :) *♥*

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ripssaft er virkelig noe for seg selv, godt å kunne ta vare på sommeren når høsten og vinteren plutselig står på døren...
    Sant "fuglebrettet" (fra ikea - om noen lurte) er fint? Elsker det :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...