28. feb. 2011

Here comes the sun!


I dag skinner solen så vakkert og det er d e i l i g  å kjenne at den varmer i ansiktet! Jeg har bestemt meg for at dette er årets første vårdag. Det kjennes ihvertfall sånn ut på kroppen :)

Trillet vogn bort til butikken litt tidligere, og da måtte jeg synge litt på The Beatles sin sang. Den er veldig fin. En skikkelig vårsang. Gleder meg sånn til våren!

Håper du også har en fin dag, uansett om solen skinner eller ikke!

----

The weather is just b e a u t i f u l  here in Bergen. Blue sky and sunshine (hoooray!) I have decided that this must be springtime :) I had to sing "Here comes the sun" - it's such a nice song!


Have a beautiful day, no matter if the sun shines or not!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...