16. feb. 2011

Etsy funn #1

Baby Daze Boutique

Jeg har aldri tidligere vært så veldig interessert i bilder av typen "sovende barn" men etter jeg fikk Lille C. så har det forandret seg. Plutselig synes jeg at alle små barn er søte ;)
På Etsy snublet jeg over disse søte små luene. Så om du har en nyfødt der hjemme, eller kjenner noen som snart skal få barn, så har du fått gavetipset her. Hvis ikke du er nevenyttig og vil strikke
eller hekle din egen kreasjon.

----
I have never been a huge fan of  "sleeping baby photos".
But something has changed after Little C. was born. Strange ;)
I stumbled upon these supercute toppers on Etsy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...