13. aug. 2010

Bæresjal

Jeg får ofte nyhetsbrev fra Etsy som jeg pleier å skumme gjennom. I går var det en forum-artikkel som fanget interessen min, den het "1692 Sales in 1st year, what I learned & why I am quiting Etsy."
Artikkelen er skrevet av en småbarnsmor, som har spesialisert seg på å lage bæresjal og som nå ønsker å satse for fullt på sine selvsydde og egendesignede produkter. Artikkelen var veldig fin, så jeg kikket innom den nye nettsiden hennes - og endte opp med å kjøpe et sjal. (Hun har også en butikk hos Etsy)

Jeg synes entreprenørskap er utrolig spennende og blir veldig inspirert av folk som satser på å starte noe eget. Synes det var veldig flott å kunne støtte arbeidet hennes :) Bestillingen gjorde jeg i går og i dag har jeg fått mail om at forsendelsen er på vei. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...